Aangepaste werkwijze in verband met het Coronavirus

ICT is belangrijk, zeker nu Nederland aangewezen is op meer thuiswerken, minder fysiek contact en mobiele oplossingen. Het is dan ook voor ons van groot belang dat al onze klanten op ons kunnen vertrouwen en systemen en netwerken in de lucht blijven.

Om ons bedrijf zo vitaal en efficiënt mogelijk te houden zijn wij daardoor genoodzaakt een aantal maatregelen te nemen met betrekking tot het uitleveren van systemen, onderhoud van netwerken en dergelijke en het helpen van mensen.

Storingen

Wij beperken onze bezoeken vanaf vandaag tot een minimum. Storingen en grotere problemen die de mogelijkheid om op afstand te werken belemmeren, hebben voorrang.
Dat wil niet zeggen dat u niet meer geholpen word als u een vraag heeft. Wij vragen alleen om begrip als een antwoord langer op zich laat wachten dan gewoonlijk. Doordat wij meer op afstand moeten oplossen kunnen wij in een aantal gevallen minder efficiënt werken en kunnen storingen langer duren voordat ze zijn opgelost.

Voor storingen graag mailen naar support@peetict.nl
Met vragen over verkoop kunt u terecht bij verkoop@peetict.nl

Op locatie

Het bezoek op locatie zullen wij tot een minimum beperken tot tenminste 6 april, indien er urgente vraagstukken zijn zullen wij met u als klant hiervoor de juiste oplossing vinden. Indien wij op locatie komen vragen wij u om ten alle tijden gepaste afstand te houden en ons zoveel mogelijk ons werk te laten doen.

Kantoorbezoek Peet ICT

Ook het bezoek van klanten op ons kantoor willen wij tot een minimum beperken. In overleg met een Peet ICT medewerker zal telefonisch of via de mail worden bepaald of een bezoek daadwerkelijk nodig is en welke maatregelen er getroffen worden.

Nogmaals, ons doel is om uw bedrijf en uw werkzaamheden zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Ondanks de situatie waar we nu in staan.

Wij bedanken u voor uw begrip.

Hierop reageren of heb je een vraag over dit artikel?